Jak wygląda proces rejestracji wystawcy

01

Zarezerwuj  przestrzeń w systemie, która odpowiada Waszym potrzebom* - minimalna powierzchnia rezerwacji to 9m kw.  Wypełnij podstawowe dane i zatwierdź (o poprawności rejestracji zostaniecie powiadomieni mailem).  W ciągu 72 godzin dostarcz do Biura wypełnione i podpisane  Kartę Zgłoszenia i Regulamin **.

02

Kartę Zgłoszenia i Regulamin możesz pobrać, klikając w linki znajdujące się w mailu potwierdzającym bądź bezpośrednio na stronie wydarzenia Logis Mil w sekcji  Przydatne Dokumenty na dole strony.

03

Karta Zgłoszenia  jest interaktywnym dokumentem PDF, który można wypełnić bezpośrednio na komputerze. Wszelkie kalkulacje wykonywane są automatycznie oszczędzając czas i zmniejszając ryzyko popełnienia błędu. 

04

Wydrukuj dokumenty podpisz, zeskanuj  i prześlij do Stowarzyszenia. Wszelkie płatności (opłaty rejestracyjne oraz opłaty dodatkowe) należy dokonać dopiero po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu należnej faktury. 

05

Termin Rejestracji Wystawców mija w dniu 15 maja 2024r.

Więcej inormacji dotyczących organizacji Targów Logis-Mil oraz szczegóły wydarzenia przedstawimy na początku maja br.

* Zastrzegamy sobie prawo do nieznacznego przesunięcia wskazanej rezerwacji w celu optymalnego rozlokowania wystawców na terenie BCTW. O wszelkich zmianach zostaniecie Państwo poinformowani z wyprzedzeniem. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby sprostać Państwa wymaganiom.

** W przypadku braku potwierdzenia zgłoszenia Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i przywrócenia wskazanej powierzchni jako 'dostępnej' do systemu rezerwacji.

 WYPEŁNIJ KARTĘ ZGŁOSZENIA WYSTAWCY